۱۳۹۱ آبان ۱۰, چهارشنبه


به گفتۀ نقدی 
نیروهای بشار اسد مانند بسیج آدم میکشند
رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه "آمریکا به هیچ وجه نمی‌تواند حمله نظامی را علیه هیچ کشوری بویژه ایران قدرتمند ترتیب دهد"،‌ گفت: صهیونیست‌ها نیز عددی نیستند که صحبت از حمله نظامی کنند.
سردار محمدرضا نقدی با حضور در غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی این خبرگزاری، در واکنش به تهدیدات نظامی آمریکا و اسرائیل در مورد حمله به ایران اظهار کرد: ملت ما آمریکا را در روزی که خیلی قلدر و قوی و در اوج قدرت بود شکست داد. روزگاری که نه فقط آمریکا در راس قدرت‌های جهان قرار داشت، بلکه رژیم مزدوری همچون رژیم شاه نیز با او همراه بود. آن روز ملت ایران توانست آمریکا را شکست دهد.
وی ادامه داد: اکنون بعد از گذشت 33 از پیروزی انقلاب اسلامی،‌ آمریکایی که تمام سیاست‌هایشان در تعارض با ایران قرار دارد در تمامی میادین شکست خورده و در هیچ جا پیروز میدان نبوده است. اکنون طبیعی است که برای عقده‌گشایی بخواهد ادعاهایی در مورد حمله به ایران را مطرح کند اما آمریکا به هیچ‌وجه نمی‌تواند حمله نظامی دیگری را ترتیب دهد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه "بودجه نظامی آمریکا در سال جاری نزدیک به 100 میلیارد دلار کاهش یافته است"، اظهار کرد: آمریکا باز هم به دلیل رفع مشکلات اقتصادیش مجبور است بودجه نظامی خود را کاهش دهد. از سوی دیگر انسجام داخلی در این کشور برای انجام حمله نظامی به هیچ کشوری وجود ندارد چه برسد به ایران قدرتمند که آمریکا توان چنین کاری را ندارد.
نقدی در ادامه توضیح داد: ادعاهای آمریکا، حرف‌هایی برای برخی جریانات افراطی و کسب رای یا خوشامد صهیونیست‌هاست که پول انتخابات را به طرف پیروز میدان رقابت انتخاباتی آمریکا بدهند. این صحبت‌ها بیشتر برای خوشامد صهیونیست‌ها برای انتخابات است.
وی با تاکید بر اینکه "صهیونیسم عددی نیست که صحبت از حمله نظامی کند"، گفت: فعلا صهیونیست‌ها در درگیری با نوجوانان غزه مانده‌اند و از پس چند نوجوان غزه هم بر نمی‌آیند چه رسد به اینکه بخواهند با کشور بزرگی همچون جمهوری اسلامی و امت اسلام درگیر شوند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آمریکا که اکنون قلدری می‌کند، درس و تجربه‌ای از افغانستان و عراق گرفته است؛ یعنی کشورهایی که از لحاظ جمعیت و وسعت کوچکتر از ایران و متفرق‌تر هستند. از این رو می‌توان نتیجه گرفت که تمامی ادعاهای آمریکا جنبه تبلیغاتی و روانی برای پیدا کردن پشتوانه اقتصادی و نظامی دارد.
وی در ادامه در واکنش به ادعاهایی در مورد حضور نیروهای ایرانی در سوریه اظهار کرد: پاسخ تمامی این ادعاها را سردار جعفری فرمانده کل سپاه داد. صحبت ما این است که اگر بحث انتقال تجربه و تبادل تجارب باشد، طبیعی است که چنین جریانی وجود داشته باشد اما تاکید ما بر این است که نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد.
نقدی در پایان گفت: نیروهای سوری به دولت سوریه فشار آوردند که به سبک و سیاق ایران، نیروهای مردمی را مسلح کنند و طبیعتا واکنش و حضور نیروهای مردمی سوریه در صحنه شباهت زیادی به رفتارهای بسیجیان ایرانی دارد از این رو تصور می‌کنند که این نیروها ایرانی هستند.
ایسنا
انتهای پیام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر