۱۳۹۰ تیر ۲۲, چهارشنبه

شاه کلید دستگیر می شود؟


شاه کلید دستگیر می شود؟

سحام نیوز: اخبار غیر رسمی از نهایی شدن پرونده یکی از شاه کلیدهای مفاسد اقتصادی در کشور و دستگیری قریب الوقوع این شخص دارای دامنه نفوذ بالا، حکایت دارد که در صورت تحقق، اتفاقی بزرگ خواهد بود. به گزارش سحام و به نقل از آینده بر اساس این اخبار پرونده این متهم مفاسد اقتصادی پس از حدود دو سال رفت و برگشت در نهادهای قضایی و امنیتی تکمیل شده و حکم دستگیری وی صادر شده است. در پرونده فرد مذکور که مسئولیت مهمی در کشور دارد، اتهامات عجیبی ثبت شده است که در صورت برگزاری علنی دادگاه وی، موجب شگفتی افکار عمومی خواهد شد.
گفته می شود مقامات عالی رتبه اخیرا با دستگیری فرد مذکور موافقت کرده‌اند، اما بر رعایت آرامش کشور و پرهیز از ایجاد جنجال حین این اقدام تاکید نموده اند و بر این اساس تاکید بر این است که بدون جنجال آفرینی و در کمال آرامش و اعتدال، این مسئله مهم پیگیری شود. پرونده این فرد توسط یکی از ضابطین مستقل و به جز دو نهاد امنیتی محوری رسیدگی شده است تا هیچ گونه شائبه ای نسبت به کارشناسی و مستند بودن پرونده پیش نیاید.
گفته می شود به دلیل به درازا کشیدن زمان رسیدگی و تاکیدات مکرر بر مستند و محکم بودن دلایل اتهامات، این پرونده آنچنان دقیق و مستند تدوین شده است که حتی با بسیاری از پرونده هایی که به در طول سی سال گذشته به صدور حکم رسیده اند، قابل مقایسه نیست.
اگر چه ترجیح نظام بر این بوده است که فرد مذکور قبل از دستگیری از سمت خود استعفا داده یا برکنار شود، اما با توجه به طول کشیدن زمان و مقاومت این فرد، احتمال دستگیری قریب الوقوع وی بسیار جدی شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر